تمدید ارسال آثار به پنجمین دوره جشنواره ملی عکس “آب”

به دلیل انتشار دیرهنگام فراخوان پنجمین دوره و همچنین با توجه به ترافیک جشنواره های مختلف عکاسی و درخواست های مکرر علاقمندان به شرکت در این دوره از جشنواره، تصمیم گرفتیم مهلت ارسال عکس را به مدت ۱۰ روز تمدید کنیم.

سعید عامری مدیر دبیرخانه  اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر نیز گفت: مهلت ثبت نام و ارسال عکس تا بیست و هشتم بهمن ماه ۹۸  تمدید  می شود و از عکاسان عزیز خواهشمندیم که ارسال عکس های خود را به روزها و ساعت های پایانی موکول نکنند. وی افزود: این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و از علاقمندان عزیز درخواست می کنیم تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه آثار خود را ارسال کنند.

 

این جشنواره برای اولین بار بخش مجموعه عکس را در فراخوان پنجمین دوره منتشر کرده است و علاقمندان می توانند در بخش مجموعه عکس شرکت کنند.

* لازم به توضیح است که در بخش مجموعه، عکس ها یک فریم محاسبه می شود ( به طور مثال : اگر یک شرکت کننده در این بخش دو مجموعه به تعداد ۱۲ فریم ارسال کند جمعا دو عکس محاسبه خواهد شد و امکان ارسال ۸ فریم دیگر در بخش تک عکس را خواهد داشت )
پنجمین دوره جشنواره ملی عکس آب همزمان با بزرگداشت روز ملی آب در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۹۸ نفرات برتر خود را پس از داوری عکس ها معرفی خواهد کرد.

برای اطلاع از اخبار پنجمین دوره جشنواره ملی عکس آب به وب سایت رسمی جشنواره به آدرس   www.waterpic.ir  مراجعه کنید